poniedziałek, 24 czerwca 2013

Oto ja

Hej .

Mam na imię Karolina .
Mam 12 lat .
Będę pisać tu o sobie i troszkę o modzie .
Lubię słodycze , oliwki i owoce . A to , że lubię słodycze to nie znaczy , że jestem jakaś megaaa grubaśna :)
Miałam już parę blogów ale one nie wypaliły .
Mam jedną regułę dodaję się do blogów które mnie interesują .
Nie lubię ludzi beszczelnych a znam ich trochę a mianowicie chodzą takie osoby nie które do mojej klasy .
Posty mogą się pojawiać co dziennie , co dwa dni lub jeden na tydzień , zależy co będzie się fajne działo .
Popełniam , dużo błędów w moim , życiu i nie wstydzę się o tym powiedzieć .
No ale jakoś trzeba z tym żyć .
.To koniec na dziś , bo muszę ulepszyć bloga .


papa :*

2 komentarze:

  1. Mam nadzieje, ze o osobach beszczelnych nie mowisz o mnie :D
    Dodaj widget obserwatorow, to sie dodam.
    www.lubieoliwki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie , nie o tobie Powinnaś się domyślić kogo mam na myśli :)

      Usuń