sobota, 29 czerwca 2013

Zakończenie Roku Szkolnego 2012/2013

Hejka :)

Co tam u was ? Bo u mnie spoczko :) Wczoraj było zakończenie roku szkolnego , z czego się bardzo cieszę , bo wreszcie odpoczne i zrelaksuje czyli jednym słowem totalny luzzzz :) U mnie bez czerwonego paska się nie obeszło a u was ? Jakie macie plany na wakacje ? Bo ja na pewno będę robiła te rzeczy co we wcześniejszym poście opisałam a i zapomniałam dodać , że pewnie będę ratownikiem WOPR na kąpielisku ( nie ma to jak ratowanie komuś życia :) ) No dobra nie będę , już mowiła o planach na wakacje tylko o tym jak było  u nas na zakończeniu roku szkolnego .

A więc zacznijmy od tego , że skończyłam już 5 klase a od września zaczynam  6 :)
Oczywiście jak to w tradycji musieliśmy pożegnać 6  klasę , większość z mojej klasy płakała a druga połówka ekipy nie , a ja zaliczam się do tej drugiej grupy no , bo przecież życie nie kończy się na tym ...

Poza tym moja mama zaproponowała mi tableta za dobre wyniki noi stało się poszłyśmy do sklepu go wybrać . Miałam do wyboru ( z tego co mówili pracownicy ) te najlepsze m.in : Apple , Lenovo i Samsung Galaxy tab.2  . Przetestowałam wszystkie i najbardziej przypadł mi do Gustu LENOVO i dojdzie on we wtorek i nie mogę się już doczekać , bo gdy przyjdzie to wrzucę fotki , bo nie chcę mi się przerzucać z aparatu zdjęć .

P.S  dajcie linka do swoich blogów pod tym postem a napewno wpadne .

5 komentarzy:

  1. Ja tam rozumiem że płakali sądze że ten post jest oryginalny ale mam nadzieję że nie będziesz na mnie juz aż tam obrażona Masz teraz dużo fajniejszego bloga.....Ja polecam mojego bloga i mam prośbe czy możemy sobie wzajemnie polecić blogi??Jeśli tak to zapraszam na mojego nowego bloga który nie zmienił sie wgl od statego ale starego musiałem usunąć Zapraszam na nowego : Domciorro-diary.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. OMG .... I znowu nie mogłaś obejść się bez przechwałek ? Co kogo obchodzi twój tablet ! Ja mam ,i co z tego ? Nie chwale się ....tak jak niektórzy.... Pozdrawiam i zapraszam deseczkaa.blogspot.com ;3

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale masz fajnego bloga!
    Ale no Alicja Decha ma rację, nie powinnaś się szpanować tabletem... Ale naprawdę ciakwie piszesz!
    Zajebiście masz, ja nie mam paska :(
    Aha, i obserwuję!!!

    ZAPRASZAM DO MNIE:
    www.madison-wetters.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Blog jest bardzo ciekawy ale nie chwal się niektórymi rzeczami bo trochę nie wypada się chwalić blogerkom ;/ To tak samo jak ja bym wszędzie pisała że mam nominacje itp. to trochę żałosne. Zapraszam na mojego bloga http://lessons-from-my-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z jeden strony okej , ale z drugiej to , to jest mój internetowy pamiętnik tak jakby i mogę w nim pisać co chcę . Bo przecież na tym to polega żeBy opisywać swój dzień .

      Usuń